Contact
Wij hebben met verschillende assurantiekantoren een samenwerkingsverband. Deze kantoren adviseren u en helpen u bij het afsluiten en onderhouden van uw polissen en begeleiden u in geval van schade.Voor vragen kunt u rechtstreeks terecht bij één van deze assurantiekantoren.
Adresgegevens
Bezoekadres
Larenseweg 507241 CN Lochem
Postadres
Postbus 167240 AA Lochem
Telefonische bereikbaarheid, telefoonkosten en reactietijden
Het volmachtbedrijf Thoma Assuradeuren B.V. werkt uitsluitend via adviseurs. Bij vragen, belt u daarom beter met uw adviseur. Bent u niet in het bezit van het telefoonnummer van uw adviseur, belt u dan 0573 222 980. Onze medewerkers zijn op werkdagen aanwezig van 9.00 tot 17.00 uur. Voor dringende zaken kunt u ook buiten deze uren terecht, u wordt dan doorgeschakeld naar een servicebedrijf. Wij werken niet met een keuzemenu en hebben dan ook geen wachttijden. Als u onverhoopt geen contact krijgt, belt u dan alstublieft opnieuw. Bij het bellen met ons betaalt u de gebruikelijke kosten. Wij werken niet met ‘betaalde’ telefoonnummers.
Als u ons belt, mailt of op een andere wijze contact met ons zoekt, reageren wij zo snel mogelijk via uw adviseur, maar in ieder geval binnen 10 werkdagen nadat wij stukken hebben ontvangen. Schademeldingen krijgen voorrang. Onze reactiestreeftijden zijn:
- het beantwoorden van informatieverzoeken van de klant over bestaande en nieuwe verzekeringen: maximaal 5 werkdagen
- het accepteren van nieuwe en het wijzigen en opzeggen van bestaande verzekeringen: maximaal 5 werkdagen
- het verstrekken van verzekeringstechnische opgaven en documenten, zoals: afgifte polissen en verzekeringsbewijzen (nieuwe en bestaande verzekeringen): maximaal 10 werkdagen
- schadebehandeling en verzekeringsuitkeringen: maximaal 5 werkdagen
- klachtenbehandeling: zie onze klachtenprocedure
Houdt u er rekening mee dat ook uw adviseur wellicht nog reactietijden kent en dat de werkelijke termijn waarbinnen naar u gereageerd wordt, wat langer kan zijn.